دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید • دانــــلود آهنـــگ • جدید ترین اس ام اس های روز

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403


اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه, استاتوس عاشقانه اردیبهشت ماه, جمله های عاشقانه اردیبهشت 92, جمله های عاشقانه جدید, متن های عاشقانه اردیبهشت

 

نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .


___

آن چیزی که تنگ شده،
دل است برای تو..
وجهان است، برای من…


___

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه, استاتوس عاشقانه اردیبهشت ماه, جمله های عاشقانه اردیبهشت 92, جمله های عاشقانه جدید, متن های عاشقانه اردیبهشت

 

نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .
.
.
.
آن چیزی که تنگ شده،
دل است برای تو..
وجهان است، برای من…
.
.
.
پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .
.
.
.
چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .
عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .
و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . . .
.
.
.
انگار میدان است… دلم را میگویم… هر که از راه میرسد دورش میزند
.
.
.
شادی هایم هدیه به تو
کم بودنش را بر من خرده مگیر
این تمام سهم من از دنیاست . . .
.
.
.
دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!
پسر :حسودی نکن عزیزم
دختر :چرا؟!
پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!
دختر :چی؟
پسر :♥ قلبم ♥
.
.
.
اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه که از آرزوهاش به خاطرت بگذره
از خدا یه عمر تازه بخواه…
یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!
.
.
.
در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .
.
.
.
عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت
شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی
همون اس ام اسای تکراری رو میخونی
.
.
.
خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . . .
.
.
.
خدایا مرا چه طعمی آفریدی
که همه از من زود سیر میشوند . . .
.
.
.
پیش از “تو” چیزی نبود
بعد از “تو” چیزی نیست
با “تو” اما …
.
.
.
چای هایت را تلخ نخور
یک بار نگاهم کن
تمام قند های دلم را برایت آب میکنم . . .
.
.
.
ادعای بی تفاوتی سخت است!
آن هم
نسبت به کسی که
زیباترین حس دنیا را،
با او تجربه کردی….!
.
.
.
به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست
کسی به جز تو در این روزگار با من نیست
خوش آمدی… بنشین
آفتاب دم کردم
که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست
.
.
.
نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم
خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت
من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .
.
.
.
بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!
فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!
تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی
با من نجنگ ، من دوست دارم . . .

 

برداشت : smsihaa

بنیتا میگه
1392/07/12

اخری خیلییییییییییی قشنگ بود ممنون بازم ازاینا بزارینhttp://www.clickb3da.rzb.ir/images/smilies/smile%20(2).gif

پاسخ : نظر لطف شماست .

چشم حتما .


کد امنیتی رفرش
  • آمار سایت
    • تعداد مطالب : 1978
    • تعداد نظرات: 1078
    • بازدید امروز : 2,714
    • بازدید دیروز : 198
    مطالب محبوب