دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید • دانــــلود آهنـــگ • جدید ترین اس ام اس های روز

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403


204

 

 

گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری ، با دیوار بلند خیالم چه می کنی . . . ؟


 

ما نه آنیم که در بازی تکراری چرخ و فلک / هرکه از دیده مان رفت زخاطر ببریم !

یا که چون فصل خزان آمد و گل رفت بخواب/ دل بعشق دگری داده ز آنجا ببریم

وسعت دیده ی ما خاک قدمهای تو بود / خاک پای قدمت را به دو دنیا ندهیم . . .


 

مانند همیشه چشم هایم به در است

بر سفره ی ما جگر نه ، خون جگر است

ته مانده ی سفره ی شما را آورد

آری ، پدرم مورچه ی کارگر است !


 

درون دلی که پیدا نیست / پر از زندان و زندانیست

تو را محکوم دل کردم / نمیدانم دلیلش چیست

سبب شاید همین باشد / بدون تو نباید زیست


 

تنهایی ات را از تو گرفتم ، در خنده هایم شریکت کردم

نگفته بودی بازرگان عشقی ، من از کجا می دانستم سود من تنهاییست . . .


 

 

سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست

 

 قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست

 

 دور باشه از وجودتون هرچی غم و هرچی بلاست

 

گفتم سلامی عرض کنم نگی فلانی بی وفاست . . .

 

 

 

 

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

نویسنده : امیر

بازدید 339

نظرات : 0


کد امنیتی رفرش
  • آمار سایت
    • تعداد مطالب : 1978
    • تعداد نظرات: 1078
    • بازدید امروز : 2,774
    • بازدید دیروز : 198
    مطالب محبوب